Thursday, June 17, 2010

Mohabbathein...kisah disebaliknya..

Hari nie aku dikejutkan dengan sms dari caen..mengingatkan aku tentang satu cerita di tv2...yea...sebuah cerita yang banyak meninggalkan pelbagai kenangan manis antara kami bertiga.lantas aku pun sms kat din...huhuhu.. bergegas da balik dari K4 ..hahaha...itu la penangan mohabbathein nie..

apa yang menariknya...ermmm...sama je macam citer hindustan lain,..tapi kenangan masa belajar kami bertiga boleh gila layan citer hindustan nie...nak dibandingkan dengan cerita2 lain, cite ni je kamai layan habis terutama bab tarian dia yang mengasyikkan...hahaha...sampai kami berlatih kat dalam bilik nak menari ikut rentak shah rukh khan..tapi susah betui...

itu belum lagie kes caen yang masuk bilik aku pastu nyanyi lagu dengan gaya shah rukh khan mengalunkan gendang... attchaa....bile aku tgk part tue, nak tergelak pun ade...bukan setakat kami bertiga tapi satu bilik tue layan semuanya..termasuk fakir...dlm diam2 pun menari sama jugak..hahahhaa....jangan kata lelaki tak layan hindustan... tapi aku layan citer ni ajerk...yang lain..tak berape sangat laaa...

kami selalu membayang caen ni mamat yang berbadan sasa..berketak-ketak....pergghhhh cair laa minah2 yang tgk dier nie...hahahha...jgn marah eik caen...walaupun begitu masih mencari cinta sejati...tapi takpe..kawan-kawan tetap sabar menunggu sahabat yang ini... din plak dan on the way ke alam rumah tangga....semoga berbahagia selalu...

aku pulak...juga sudah selamat segalanya...

kata-kata...angin gurukul telah berubah... fakir selalu menyebutkannya...hehehe... hero yang sorang lagi yang takkan aku lupakan..shabbas merrabettha...berjaya dalam kerjaya dan juga telah kawen....hehehe..kenangan...kenangan...

sebenarnya masa belajar nie seronok utk dikenangkan...banyak masa dan setiap detik amat bermakna dalam kehidupan nie......

ok laaa...cerita nie pun dah nak habis dah...aku pun nak habiskan cerite nie...sementara aku teringat nak taipkan benda nie... apapun aku rindu giler kat geng2 aku,...bilekah dapat berjumpa nie????.........


ada kisah cinta yang kekal abadi....the end


Ditulis pada:

Friday, February 09, 2007
Dipetik dari @yie blog ( Blog asal aku...)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...