Tuesday, May 3, 2011

Kunci ke Ivory 2, Kota Emerald, Rawang Part II


Secara rasminya koleksi kunci rumah telah dimiliki pada 28 April 2011.. Ramai juga yang dah galak membuat renovation di kawasan rumah masing-masing.. Macam-macam style yang diaorang dok buat mengikut cita rasa masing-masing.. Untuk unit kami, biarlah dahulu keadaan standard..nanti pelan-pelan la kita buat satu persatu...

Rasa damai jugak kawasan kat sana..berdekatan dengan kawasan bukit dan kawasna padang golf..lagi pun tak jauh dari exit Tol Rawang...Selain itu, ada jalan alternatif sekiranya jalan utamanya sesak sangat kerana Emerald West bersambung ke Emerald East melalui satu jambatan merentasi highway...Tapi jalan ini untuk penghuni emerald sahaja..

Berhampiran jalan masuk ke kawasan Kota Emerald nie...Tersergam kawasan Anggun yang telah siap dan mula diduduki..memang cantik dan eksklusif.. Dan dalam pembinaan adalah Anggun 2... Dan yang paling utama adalah projek pembinaan Jusco yang sedang rancak dijalankan.Value hartanah dan juga rumah kat situ mesti naik dan bagus untuk dijadikan aset.

Tempiasnya juga akan dapat pada kawasan disekitarnya. Cuma diharapkan jangan la sesak kat jalan masuk tu nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...